27. února 2014

Malá a velká džínová

kabelka.

S velkým nadšením jsem si koupila zlevněnou džínovinu. Doma mé nadšení trochu opadlo, když jsem zjistila, že ta krásná modrá šíleně pouští...., možná to ale dělají všechny džínoviny, nevím. Další zádrhel jsem zjistila u šicího stroje - potřebovala bych stroj spíš pro ševce. Látka byla hodně silná a pevná, takže nějaké složitější nápady, kde se sešívá víc vrstev, jsem musela vyloučit. A tak vznikly dvě úpně jednoduché tašky, které nakonec docela ráda nosím.... i najednou.
Ucha jdou vyměňovat. Návod z knihy Carry Me. Radovala jsem se, jak si návod vylepším o zip u větší tašky. Neradovala jsem se ovšem dlouho, záhy jsem totiž zjistila na první pohled patrnou věc, že při použití krátkých uší kabelku nezapnu. A co jsem ušetřila na látce, jsem utratila na kovových komponentech, kterých bylo potřeba požehnaně.








2 komentáře:

  1. Vypadají skvělě, líbí se mi kombinace s červenou a ty kovové komponenty mi přijdou zajímavé, i když je obvykle moc nemusím :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tuto kombinaci látek jsem si myslela od chvíle, co jsem tu džínovinu spatřila a kovové komponenty také nepoužívám nebo jen ty nejnutnější a tady se mi líbí. Z cvočků na popruzích jsem dokonce nadšená, protože když ty konce popruhů normálně sešívám, většinou to nějak zmastím. Nevýhoda byla, že jsem o natlučení všech kovů a udělání všech děr radši žádala muže, abych to nějak nezkazila, přeci jen si jsem jistější u šicího stroje.

      Vymazat