16. února 2014

Šestiúhelníková taška / Hexagon Bag

Měla jsem chuť vyzkoušet šestiúhelník, ale zase nic moc velkého, abych neztratila trpělivost. 
Inspirace a návod na šestiúhelník pochází odtud. Návod přímo na tašku tam nebyl, ale řekla jsem si, že to nemůže být nic složitého. Nakoupila jsem přízi Cotton Time všemožných barev a těšila se z barevných kombinací na jednotlivých šestiúhelnících. Kde se mohu vyhnout sešívání, s radostí se vyhnu, takže jsem rovnou zháčkovávala. Zanedlouho jsem zjistila, že to nevypadá jako taška, ale jako deka.....a deku jsem výjimečně dělat nechtěla. Zaslepená šestiúhelníky, jsem sice chápala, že to takto nefunguje, ale nevěděla co s tím. Až jiné nezaujaté oči hned viděly.... 
Nyní už mi to je jasné a možná Vás by to napadlo hned, ale pokud náhodou ne, pak vězte, že pokud začnete dnem, což je jeden šestiúhelník, kolem dokola musí být pětiúhelníky a pak už, jak název praví, jen samé hexagony.
Aby taška měla trochu tvar a něco unesla, všila jsem látkovou podšívku. Podšila jsem i ucho. Obojí pěkně na šicím stroji, aby to bylo rychlé a pevné.






Žádné komentáře:

Okomentovat