17. června 2014

Jahody

všude kam se podíváš.

Neháčkuju, nepletu nešiju, protože máme jahodový týden.


Jahody snídáme, obědváme (ovocné knedlíky jsem tentokrát podle Herbáře zkusila zaměnit za polentu - recept tu)


a večeříme. Už nevím, co bych, tak jsme zkusili i na slano - jahodový salát s rukolou mi i přes lehkou averzi kombinovat sladké ovoce do slané krmě docela chutnal, ale jahodové gazpacho opravdu není nic pro mne.


Na jahodovou zmrzlinu v kombinaci s kokosovým krémem ovšem nemusím nikoho dvakrát přemlouvat.


A jahodový sendvič zmizel dřív, než jsem stihla přinést foťák.


Také už myslíme na zimu.....


.... a když jdeme na návštěvu, víme, co se sluší a patří.....

10 komentářů:

  1. juuuu, to je pekné...
    jahody na slano by som asi tiež nechcela, ale zmrzlinu musím vyskúšať....jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nanuky teď u nás docela frčí, musela jsem přikoupit druhou sadu formiček.... a já mám radost, že mlsáme a přitom zdravě..... :-)

      Vymazat
  2. Tak ty budeš pochválená,až se zima zeptá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to je jen začátek..... už se začínám těšit na meruňky, broskve, hrušky, švestky...... :-). bohužel mne to baví nejen vyrábět, ale i jíst ;-D

      Vymazat
  3. Já bych taky ráda zavařovala jahůdky, ale nemám. :-( Těším se na meruňky, ryngle, švestky, rybíz atd....Zavařuju strašně ráda, ale taky ráda jím sladké......bohužel....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na marmelády jsem musela koupit - české na trhu. Na zahradě sice máme, ale stíháme je sníst pěkně čerstvé... :-)

      Vymazat
  4. Příště ještě jahodovou margaritu a nohy na stůl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nohy na stůl jsem teda fakt nestihla...... rukama mi prošlo asi 15 kg jahod, tak na to nějak nezbyl čas :-)

      Vymazat
  5. milá Simonko, to je tak krásné, všechno tady u vás na blogu!!! už jednou jsem dojela až na začátek blogu a teď jedu podruhé. obdivuji Vaši zručnost! krásné šití, pletení, háčkování, krásné fotky... jsem ráda, že jsem na váš blog narazila. děkuji za pěkné zážitky, těším se, že zase přijdu nakouknout a potěším se tu. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu, skoro se červenám :-). Jsem ráda, že se Vám (Ti - klidně si můžem tykat, jestli nevadí) tu líbí. A když se vrátíš, bude mi potěšením!

      Vymazat