12. června 2014

Trochu oříšek

může být narozeninový dárek pro šestnáctiletého kluka. A když to ještě k tomu fakt dost spěchá.


Místo bonboniéry ovesné sušenky od Kitchenette, které byly tak dobré, že jsem měla co dělat, abych jich aspoň část ubránila před mou mlsnou smečkou.

A toaletní taška, která mi přišla tak nedokonalá....


že jsem raději přidala vodu po holení, o které jsem mámě ještě pár hodin předtím tvrdila, že to je ta úplně nejhloupější věc, kterou si nepřeje ani dospělý muž natož šestnáctiletý puberťák.....


Že ladilo vše dohromady i s papírovou taškou, která náhodou byla doma, šestnáctiletého kluka asi také neoslovilo, ale já jsem z toho radost měla.


9 komentářů:

  1. ja by som takúto úlohu asi nezvládla...a to som pánov v tomto veku už mala...
    je prefektná.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, podle výrazu soudím, že jsem v očích šestnáctiletého zrovna moc neobstála..... :-)

      Vymazat
    2. Měla jsi mu tam dát placatku rumu, kusovku a prezervativ, to bys teprve viděla pěkný výraz v jeho oku :-)

      Vymazat
  2. Moc hezká! a jako souprava, super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, kromě té vody by se mi taky celkem šikla.... :-)

      Vymazat
  3. Ty jo, moc se mi líbí, jak jsi se s tím poprala, je to superní :). A logo mrkvičky mě moc baví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. K mrkvovému logu jsem přišla sňatkem :-). A kromě loga mám v repertoáru třeba mrkvové menu o třech chodech.....

      Vymazat
  4. Vnukla si mi skvely napad.. zajtra obdarovame jednoho 25rocneho.. kupila som kosmetiku ale zdalo sa mi to o nicom.... takze skusim co na taku tasku povie o dekadu starsi chalan;-) ked nic ine spravi to radost aspon mne, presne ako vravis;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že 16 je snad nejhorší.... :-). Tak jsem zvědavá, jak pochodíš.

      Vymazat