19. srpna 2014

Zase len

Nová zásoba lnu a já sním, co s ním.....


Košík je pletený z příze Zara.
Původně jeden blok z halenky a já váhám jestli asi 150. pouzdro, nebo jestli bych dokázala nosit takovou halenku - v japonské knize vypadá na malé japonečce naprosto dokonale, ale na mně..... ?
I have new linen yarn and I'm dreaming what to make.....

6 komentářů:

  1. Ta šedivá už mi navozuje chladné podzimní rána a mlhy, takže hurá do halenky!
    A btw ty jsi taková malá drobounká a budeš vypadat úchvatně, ne žádná šedivá myš! uvidíš :-)
    košík super, na myšku fakt dobrý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtverců potřebuju asi tak 70, takže podzim nehrozí, spíš tak příští léto, jestli vůbec.... :-)

      Vymazat
  2. Ta klubíčka jsou naprosto dokonalá, asi budu dnes snít o lnu:). je to nakažlivé....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to sice nakažlivé ale příjemné snění :-) .... kdyby se náhodou mělo stát skutečností, tak je to příze Linen Alize Bodrum.

      Vymazat
  3. Poroučím ti, abys okamžitě začala vydávat svůj blog jako lesklý časopis - chci si tu první fotku totiž vystřihnout a nalepit na postel. Ach! (To citoslovce bylo jako že je tak překrásná!) ... :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach (jako že povzdech), to by byl můj sen, ale muž to nějak nechce podporovat (ehm tedy financovat). A stejně - ač obě máme muže zřejmě tolerantní, plakáty klubek nad postelí (manželskou) - to už by bylo asi fakt moc :-)

      Vymazat