12. prosince 2014

Obyčejná nákupka

co mi dala dost zabrat,


 ale snad jsem se něco nového naučila 


a je taková "vymazlená".


Vyztužené dno, všitá kapsa na zip, jednoduchá dělená kapsa, zapínání na magnet.


Pro někoho nákupka, pro mne ideální velikost kabelky.



My new shopping bag from The Better Bag Maker book.

18 komentářů:

  1. ta je parádní, úplně parádní!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kde já jsem jen tu kombinaci viděla... ;-)
    Je to opravdu vymazleňouch :)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. tak dál snad radši ne, tašky už lezou z každé skříně, ještě chvíli tak dál a muž mě vystěhuje i s tou mou bagáží..... :-)

      Vymazat
  4. je nádherná....dokonalá letná kabela....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ano, proto ji teď nedočkavě tahám k zimnímu kabátu.....

      Vymazat
  5. Ta teda je!! Nádherná! Také mám takovou velikost moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Vymazlená teda je,k svátku ideální...
    Všechno nejlepší,Simono

    OdpovědětVymazat
  7. Ona je úplně dokonalá! Nádhera :). A krásná ložnice :).

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Co dům dal.... a zrovna se to docela povedlo :-). Díky.

      Vymazat
  9. Tedy za mě to určitě obyčejná nákupka není, je parádní a barvičky ke všemu se hodící, hezký večer
    PS: určitě zase zavítám, minimálně shlédnout těch 59 háčkovacích příspěvků

    OdpovědětVymazat