18. září 2015

Vzpomínka na léto

Mé léto, pokud jde o ruční práce, bylo vyšívací.



Založila jsem si vyšívací ubrus. Má představa byla, že jako vzpomínku na nějaké místo, kam jsme se vypravili, si něco vyšiju a zároveň na ubrus klidně i prostřu k jídlu, protože mám ráda věci, co se používají. S malými dětmi a předlohou nakreslenou vodorozpustným fixem na prostírání nakonec nedošlo. Ubrus ovšem má asi 120 na 120, takže to rozhodně není záležitost jedné sezóny, tak třeba příště.



Po Čechách jsem s sebou tahala celý pytel bavlnek, tak hýřím barvami.


K moři jsem si musela vystačit s modrou.


Udělat si vyšívací dýchánek s holkama je nápad, který rozhodně musíme někdy zopakovat (a ač to bylo s Toníkem fajn, příště bych ho nechala doma, abych nemusela od vyšívání neustále odbíhat do bazénu a na pískoviště, protože Toníka vyšívání evidentně nezaujalo).


A když jsou moje vyšívací parťačky daleko, snažím se nalákat Elišku.


A učím se nebát se nových věcí (ani při vyšívání, ani v životě - navíc u vyšívání se o tom dobře rozjímá).

Embroidery WIP.

7 komentářů:

  1. To je moc hezký. Nápad i provedení.A ty rozety na poslední fotce, ty se chci také naučit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a na rozetách nic není, tak určitě zkuste.

      Vymazat
  2. Krásný léééééto! Krásná práce!
    Už jsem Ti říkala, že Tě ideově vykradu a založím si taky vzpomínkový ubrus? :-)
    Já jen abys věděla... Když už stejně máme všechno dvakrát ;-) Jako třebas legíny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak šup šup. Těším se, až na společném pikniku budeme prostírat na naše ubrusy pěkně vedle sebe.... :-)

      Vymazat
  3. Výborný nápad:-) a parádní výšivky ...a taky se učím:-)

    OdpovědětVymazat
  4. ty kytky na lnu, výborný! přesně takový, nebo podobný, si chci taky někdy někam vyšít. zatím ve fázi pinování. ale holt ty okoličnaté výšivky, ty mě berou.
    i další věci jsou povedené, ty taštičky se zipy... a zvlášť obdivuju sáčky ze starých kalhot. nedávno jsem taky šila pytlíky z kalhot, fakt :-) jenom ještě nedala na blog, mně to vždycky trvá...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se nedivím, ty nohavice si o to skoro samy říkají.... :-)
      Děkuju, ale nic to není, já zas obdivuju Tvůj krásný handmade šatník, ale učím se, tak třeba jednou.....

      Vymazat