11. ledna 2016

To je tak

když se začne chodit do práce (a to zatím jen částečně) a pořád se chce stíhat vše stejně jako dřív.


Ale nebojte, Vánoce jsme měli. A takto nám je popřála kamarádka Magda.


Betlém od Zuzky jsme stihli vybarvit dokonce dvakrát.


Tak moc jsme si přáli sníh, že jsme si nakonec sami nasněžili.


Nebo někdo nám.


A v podobném duchu jsme letos i přáli svým bližním. Vystřihování nás prostě chytlo.


Stejně jako v minulých letech jsem nakonec stihla vyrobit i pár nových ozdobiček (nám teda zbyla jen jedna). Nápad odtud.


O Vánocích se u nás chodilo na výlety,


šilo jen málo,


pletlo trochu,


a občas i páralo.

Teď už hurá do nového roku. Nám i Vám přeju, ať je to rok šťastný, klidný a úspěšný!

A kdybyste mne náhodou hledali a já tu zrovna nebyla, můžete mne teď najít i tu.

8 komentářů:

  1. Simco uz jsem si rikala kdepk jsi. Preji vse nejlepsi cele tve rodine. Ja to mela naopk..kdyz jsem chodila do prace stihala jsem toho vic :-D. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuju! Já si občas říkám, že než jsme měli děti, že jsme museli mít hrozně času, ale asi jsem to tenkrát neuměla tolik ocenit :-).

      Vymazat
  2. Simono z toho si nic nedělejte, že nestíháte. Já to mám podobně. Akorát nechodím částečně, ale na plný úvazek.
    Také jsme zasněžovali, ale né papírovými vločkami, ale háčkovanými. Spletla jsem se a uháčkovala jsem je 2x. Takže místo na stromeček šli na okna.
    Přeji Vám opožděně krásný rok 2016
    Tereza

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno dobré do nového roku, milá Simono! Ať se Vám daří šťastně včlenit zaměstnání do rodinného života :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. No moc se nechce, ale co se dá dělat :-).

      Vymazat
  4. jé děkuju za fotku betlému, krásný ho máte!malého pasáčka máme taky fialového:)krásný rok i vám!a hodně síly do práce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliška barvila podle své fantazie a nakonec i sama stříhala, když se nemohla dočkat, až si maminka na stříhání udělá čas.... Díky za přání.

      Vymazat